every rose has its thorn

Kom precis in från en promenad, ska det inte vara kallt o snö i december, fastän jag inte gillar det... så känns det fel när det är 10 plus och gråregn på himlen... frenetiskt spelande av Absolut Christmas skänker iaf lite stämning. I måndags var jag inne på Bluebird och skaffade mig rosorna på högerarm som jag så länge väntat på.. men usch fy o helvette va ont det gjorde... efter 4.5 h var min arm så mör så mör, men otroligt snygg :D hur nöjd som helst..

 

lite dålig bild här, men iaf 3 st rosor som går runt höger underarm och omges av blad o stjälkar.

fick också lust att lägga upp Bed of roses.. men man måste ju veta när man ska sluta och inte :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0