ett smakprov på "Fantastisk kväll"

efter att ha sprugit hem från jobbet i fredags så packade jag det mesta av mig och åkte sedan mot västerås för att börja kvällen hemma hos Jocke. Maten sköljdes ned av rödvin och plötsligt var en full flaska plötsligt halvfull. Opps!
Vi kollade på idol, jag vart så imponerad av Erik att jag skickade in en röst, första och troligtvis sista gången jag stödjer tv4...
När vi tröttnat på tvn gick vi ned och började kolla på ebba the movie och fortsatte försätta oss i dimma. Kvällen förflöt och vi hamnade inne i stan sen där vi mötte upp Matti... som de 3 visa männen gick?, sprang?, haltade?, vinglade?, vi fram till nattklubben och dansade sedan som om vi gick på glödande kål... det var längesen jag hade så skoj som jag hade. Det var fantastiskt! Vi var som eld :D

Nu imorse mådde man fan bra, efter att både jag o jocke konstaterat att vi inte ens hade ont i huvet drog vi ned till stan igen för att se vad den hade att erbjuda så här dagen efter... några julklappar vart inhandlade.

Du har viljan att bli större, här är du redan stor..

sitter nu i gästrummet i mitt barndomshem och känner tröttheten släntra in,
ska man göra något åt det eller se åt andra hållet..

Imorrn blire Ikea med mamma!



du finns i mina drömmar när jag sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0