Vad är det vita som har ramlat ned i 48 timmar... SNÖ!


Lördag, som om någon nu bryr sig:
nu i lördags trotsade jag kylan och den 48 timmar-långa-snöstormen och snörade på mig snöskorna, virade halsduken runt halsen och tänkte varma tankar... jag måste in till stan... skulle träffa nicklas o jenny inne vid liljeholmen. så inte nog med att det blev kallt om benen då jag vadade fram i snön till bilen, vi kan väl skoja lite tänkte de övre makterna (som i Truman-show), så vi gör så att inte hans bil funkar... vipps vipps... gamla bilar har en tendens att få urladdat batteri när det är kallt... så Yehooo! Kommunaltraffik i snökaos är faktiskt en upplevelse...
Iaf lördagen bestod av långa fikapauser o spring i affärer med jenny o nicklas, nice nice... på kvällen stängde jag ute ovädret och kröp i under filten i soffan och var förkyld.

Söndag, som om någon nu bryr sig:
klev upp 03.00 och blev hämtad av Rickard i Viveka, de skulle till Arlanda och jag ställde upp att sen köra hem deras bil, så vi åkte dit, och ja, det snöade då med...
somna om o steg upp 11... frukost o sen stan med nicklas igen. Inte så roligt att träffa han då jag såg han dagen innan, han är så jobbig... (jag skojar nicklas, jag älskar dig :D hahahaha)...
Kvällen bjöds på fika med grannen Emma och chill.

Måndag, som om någon nu bryr sig om det:
kl är bara 06.25 så inte mkt har hänt, vart väckt av Tom för 45 min sen då hans jobbnycklar är borta, kunde inte somna om sen, fastän jag börjar 9... happ, jobbigt läge... så here I am... bara denna och tis kvar att jobba... det är sjukt skönt.. blir lång dag idag... men det är det värt...

Jag får hjärtklappning när jag tar en av mina stora kaffekoppar och dricker hela

30 seconds to Mars nya skiva är... Fantastisk!
Du är Fantastisk!

Ska bli spännande att se hur det blir med sjukvårds-pengafrågan i USA... Kmr de äntligen fatta att deras system är helt värdelöst?

Brittany Murphy har hittats död...
vet inte om jag ska gråta, skratta, skrika.
Så jag gör inget,
för ärligt talat bryr jag mig inte så mkt.
det dör ju folk varje dag...
Varför ska hennes uppmärksammas så mkt,
bara för att hon är känd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0