det slutade inge bra

Jag skulle försöka göra en lista med världens 5 bästa låtar... det slutade inte på 5: (o man kmr ständigt på fler)

Nr 1 är världens bästa tkr jag, resten är utan inbördes ordning (elr vad de på tv jämt säger när det röstas om något)
  1. Patince - Guns n roses
  2. Free bird - Lynard Skynard
  3. With or without you - U2
  4. Wish you were here - Pink floyd
  5. One - Metallica
  6. Lightning Crashes - Live
  7. Crazy - Aerosmith
  8. Thunder road - Bruce Springsteen
  9. Zombie - Cranerries
  10. Heroes - David Bowie
  11. You're all I need - Mötley Crüe
  12. Wanderlust - Nightwish
  13. I do anything for love - Meatloaf
  14. I was made for lovin' you - Kiss
Sen kom jag på att jag kan hålla på hur länge som helst o slutade.

sorgligt ja, sorgligt JA!

och Charlie sheen... det är aldrig okey!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud, sätter du Thunder Road före Jungleland....???



2010-01-13 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0