bring me a cake!

Har nyss adressändrat, igen, 2a gången på 6 månader..
men nu, nu ska jag stanna ett tag...
tills jag vill börja plugga,
vilket iofs inte är i en tid så värst långt bort.

så jävla skönt med lite att göra på jobbet idag,
20 personer som ska ha middag bara, bryter en fin kontrast mot de 70p vi annars brukar ha.
och imorrn vill de ha matlagningskurs :D så jag o pierre ska laga mat med dem, could be fun.


Och sen på fredag blir det enbart chill, fixa lite inför lördag,
tvätta och sånt tråkigt.

Och Jocke, Grattis till att du kom in på högskolan,
Hurray hurray hurray, u are the great!

På lördag ska vi Leeeeeeva :D


Min nya odödliga låt...


Kommentarer
Postat av: Jugger

Danke :)

2009-12-10 @ 14:33:43
URL: http://fragilewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0