allt mer än bara en viskning

Life on Mars?(!)

nyss packat med allt som ska med till Stöten-resan imorrn med alla, 2 fulla väskor (elr njaaa ite riktigt). men mkt vart det, varför i helvette packar jag som en tjej för?...
Vi åkte till Ica maxi igår och handlade mat till resan. oj! säger jag bara. Inte så konstigt att ingen ville ställa sig bakom oss i kön sen, killen som satt i kassan skrattade, vi som betalade skrattade inte...
Så imorrn kl 0900 lättar vi från Surahammar och kör de 37 milen upp i 3 stycken bilar, så större delen av förmiddan bestod att bränna ut en massa musik till roadtrippen :)

Igår dansade eldar över himlavalvet...

haha just ia, en snabb sumering av juldagens utgång:
Det är underligt hur 6 st grabbar på en förfest kan låta som hela black army. Men faan va kul vi hade
Väl framme på krogen upptäckte jag att jag hade glömt plånboken hemma (vilket kanske var lika bra då vakten sa åt Nicklas att gå ett varv och få lite luft)... Vi kan låtsas att det inte berodde på att han var för full, hihi!
Sen när vi hämtat plånboken så stod vi i kö 1½ h... Det är inte skönt när det är 15 minusgrader ute...
Väl inne på krogen sen (de andra hurrade glatt då de inte sett oss på nästan 2 h, haha)
var det bara att dricka ikapp... och tror jag jag lyckades för jag blir nästan aldrig bakfull,
men dagen efter kändes det som om någon stod med hammare o slog frenetiskt inne i mitt huvud...

Bara att konstatera, alkohol är kul, förneka inte det...

detta kanske blir mitt sista blogginlägg, vem vet, vi kanske slår ihjäl varann däruppe... så världen, om så är fallet. jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0