i sällskap av varandra

Man brukar säga att varje sak man gör berikar en med ett minne och en smula expandering av hjärnan, i helgen fylldes min hjärna av vetskapen att:

det känns verkligen som att ett gott skratt förlänger livet.

lika delar wiskey som baylies är en mkt förrädisk drink, den äter upp dig innifrån

goda vänner gör jämt narr av varandra

att bli kallad pensionär är kanske ett gott tecken?!, man är ju bara mogen :)

filmen almost famous avnjutes absolut bäst bakfull i soffan kl 08 på morgonen

sushi kan man inte få för mkt av

nu i helgen kom jocke upp till mig i stockholm, i fredags avnjöt vi tacos och groggar med Jenny, Timmy och Emelie.
Lördagen bestod av en stanvända, ett kärt besök hos en kompis och på något konstigt spår halkade vi in på wiskey på kvällen, och Timmy introducerade oss för en 50/50 blandning av Wiskey/Baylies dont try this at home...
Söndagen var en segdag som tillbringades största delen av morgonen i soffan med kaffe och film. Jag skjutsade jocke till stationen på eftermiddagen och sen powernapa jag fram tills nu, blev faktiskt bestulen på lite sömn nånstans under helgens gång.
Imorrn börjar en ny jobb-vecka och det känns väl sådär, inte grymt taggad till det nu men det blir alltid bättre vet jag... Till helgen kommer en mkt god vän till mig på besök och vi ska hinna prata ikapp oss, det är allt jag vet :)

Hamnade i sagan om konungens återkomst nu, en mkt bra film, synd bara att den (för mig) nästan förstörs av min irritation på Legolas, haha.

 

 

Och grattis fuglesand, du fick upp ditt arsle i rymden till slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0