Gothenburg

kl 06.30 ringde klockan i fredags morse, snabbt gå upp, dusha och bege sig mot Ropsten där jag hämtade upp Linda, stoppet före Ropsten var ett måste för utan kaffe i bilen skulle jag nog gå under.... Eller reste av dem jag delar vägen med, en trött Fredrik, utan kaffe, uhua mig vilken mardröm..
   så de tog ca 5½ h för oss att åka ned, vi kom fram till en camping kö i centrala Ggb när vi fick ett samtal av Eva att vi kunde slagga hos hennes kompis som har en villa nära Ullevi, så vi hämtade upp Eva cenrala Gbg o sen ut till hennes kompis. Vi tog det chill ett tag, gick o handla o sen snabbdush för en middag på stan med Evas och Bea (hon vi sover hos) kompisar... Kände mig välkommen direkt, ett asskönt gäng att hänga med... Med mat och öl i kroppen drog vi mot Ullevi, lite sena så vi missa snow patruls första låtar, men va gör det, vi var ju där för U2...
   Så efter en timmes väntan steg Bono, The edge och resten jag inte vet vad de heter upp på scen och de rockade från första låt och 2 h frammåt.. Så jävla bra och vilken jävla scen närvaro de har asså.. Så sjukt mäktigt var allting..
   Efter konserten mötte vi upp Bea och hennes kille Markus och sen gick vi hem till hennes villa för kvällste och utvärdering av konserten.. Jag ger den stående ovasioner, hurra hurra hurra... Sen morgonen efter sov vi länge ut och sen frukost o sen packa bilen för att sedan bege oss mot Sthlm..

Hemma i sthlm sen käkade jag o Jenny sushi o sen bara snacka o drog en smutt på Baileys :) Idag chillar jag bara, tvättar, gör små ärenden för imorrn bär det av med en kryssning med familjen... Vi ska vara borta i 4 nätter och hinna se både Tallin och St.Petersburg :D riktigt nice.. o nästa vecka sen börjar jag jobba...

Ibland måste man obarmhärtigt slänga sig utåt mot främmande saker,
visst kanske man stöter mot betongen ett antal gånger,
men då och då bumpar man in i underbara moln som tar emot en kärleksfullt,
om man inte chansar,
får man inget veta,
Så snälla alla medmänniskor, chansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0