Vi hade i alla fall tur med vädret,

idag för det är så jävla skönt och varmt ute, man blir glad och sprallig i hela kroppen, man önskar nästan att man var liten då man kunde leka kurragömma elr sitta och äta glass och kladda ned hela ansiktet. Men jag hade kul att tvätta min bil idag faktiskt, perfekt väder för det :p Efter min bil sen så tvättade jag pappas o sen åkte jahg iväg och fixa trycket i mina däck, och ite att förglömma, jag bytte till sommardäck... Tror jag räkna till att 3 andra på vår gata också gjorde det.
   Ikväll sen blir det utgång hem till Emil, vi blir nog ett par som sitter och snackar o har allmänt trevligt :D nice nice.
Nu ska jag dusha o sen kommer vickan o thomas förbi så vi ska gå en pormenad, hur gött som helt i detta väder..



Jag hjälper dig gärna, kom ihåg det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0