ledig i 5 dagar nu

Sitter i min fåtölj i surahammar nu, har precis kommit hem och det enda jag har hunnit göra är att brygga en kopp kaffe..Har lite att fundera på denna helg, var på möte med pierre idag och han gav mig ett bra erbjudande om jag börjar jobba hos honom snarast möjligt... Ska resonera lite med mina päron o sen ringer tillbaka till han...
   Igår kom Pontus på besök så han jag o rikard han med några öl o snack... mkt trevligt :D
 imorse kom Jenny förbi :Dblir alltid lika glad av att snacka med henne :D Sen satte jag mig i bilen ch for hemmåt.... idag ska  jag lämna in bilen så att de kan byta min kamrem och sen ska jag ringa till Jocke :D Imorrn blir det e soft dag förhoppningsvis...

 Hej då världen
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0