Trädgårdsdag

När jag kom hem från jobbet igår låg det ett stort påskägg utanför min dörr, jag gissade ganska snabbt att det var Jenny som hade lekt påskhare och ringde henna, blev hembjuden till henne och Timmy på mat, sjukt trevligt och gott, tackar tackar :D
   Vi hade trädgårdsdag igår på jobbet, inga gäster bokade så alla skulle vara ute och röja i trädgården, gröna fingrar som jag har beskar jag 2 träd och slakta en buske till marknivå, hahaha gissa om det var rätt så avkopplande





Jens och Mats som hämtar löv och grenar med lilltraktorn och släp...

Ska börja jobba om 1 h, vi har en grupp på 5 människor som kanske vill börja ha konferanser hos oss, men de ska komma och proväta maten först, hoppas det blir bra :D


Och snälla snälla, sluta kom in i mitt huvud...
'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0