Several Crashes

Den här veckan har varit en av de jobbigaste jag jobbat någon gång... Vi är ett underbemannat kök och både jag o Andreas (den andra kocken) jobbar alldeles för mkt, veckan har handlat om att sova, eller jobba, elr sova... förrutom ett undantag då jag va med Jenny och umgicks.. Sjukt kul var det :D
   Ett tag idag hade jag kunnat lägga mig ned och gråtit faktiskt, så motigt var det, alla gäster var supernöjda och allting men till slut kmr man till ett steg då kroppen säger ifrån, det hände idag... Men bara o bita ihop... Iaf efter dagens jobb hamna jag i min lägenhet ett tag och vila, Rikard kom förbi och snacka, sen kom Josephine o vi kolla på tv o sen åkte jag hem til sura, skönt att vara hemma här ett tag... Funderar på att ta ett bad eller att gå o lägga mig...

Förresten alla ni som läser bloggen, lyssna på den här...




magical...

Och snälla du, förgör dig inte mer nu.
Jag ber för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0