Ser lite komiskt ut

när ett gäng killar sitter i ring i stolar och ser ut att ha gjort det i alla tider och sjunger tillsammans, visst, de sjunger riktigt bra men börja garva då det ser ut som att det är helt normalt och alldagligt för alla... Kan meddela att när jag träffar mina killkompisar så ser det inte ut så här...
 
Kunde inte lägga upp denna video som en videolänk utan lägger upp en länk som tar er till youtube (jag har för övrigt just lärt mig lägga in en video i bloggen som ni kanske har märkt de 2 senaste gångerna)... Tack Marie för hjälpen :D

http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM&feature=related

Jag vet att du kmr skratta åt det här Camilla, jag tänkte faktiskt på Kroatien vid poolen när de där grabbarna var "tuffa" *host* och hade med sig gitarrer och öl vid solstolarna....
 

Nyss druckit mitt morgonkaffe och ska snart gå och gå en promenad och sen dra till jobbet...

Kommentarer
Postat av: cääm

hahaha när alla börjar sjunga i refrängen :D:D

2009-04-20 @ 18:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0