Lördag ohhh en så vacker lördag

vakna i morse med huvudvärk, men glad för dte, superbra väder hela dagen och har haft sällskap av jocke större delen av dagen... vi hann med att ära kinamat, dricka kaffe, disskutera vuxenproblem, kolla robinsson och lyssna på bortglömd musik från "Pimme & C:O"... Robinsson nu handlar bara om maktspel, vilket är rätt kul att se, vad vi människor är beredda att göra, tex att förlora all självrespekt och godhet genom att ljuga en annan person upp i ansiktet... Oj Oj Oj va vi kan vara dumma ibland... Sen så har jag lämnat av och hämtat mamma o pappa som var inne i stan på en tillställning...
   Imorrn sen ska jag göra deklarationen över nätet och bli klippa mig tror jag... Nu ska jag lägga mig och hoppas jag inte vaknar med huvudvärk imorrn...

Köpte även en skiva med Eva Cassidy idag, ska bli trevligt att lyssna på henne imorrn i min lägenhet i sthlm... kmr kanske en recension om det... 

Eva Cassidy - Fields of gold





         





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0