I Thought You Said Summer Is Going To Take The Pain Away...

fast självklart är allt relativt.... Jag har det ju jävligt jävligt bra... bara lite motit på jobbet nu, orkar inte med alla jävla långa timmar, och orkar inte bära på en orkeslöshet när man väl kommer hem därför att all ens energi läggs på jobbet... Jag är helt enkelt trött på jobbet, psykiskt och fysiskt... Ska iaf träffa Pierre imorrn o se om han erbjuder ett bra pris för mig ifall jag börjar på hans nya ställe :D Känns nästan lite som om jag lever i en bubbla i sthlm, så fort jag kmr hem till sura är allt guld o gröna skogar... Fast måste påpeka  att jag hade sjuuuukt kul med Timmy o Jenny i söndags kväll :D...
    Skönt iaf att det är varmt o ljust när man vaknar för att gå till jobbet på morgonen, det är glädjande...

its strage how things change over work,
 its a lot more fun when were away from it.
.



Målning: Sara Idar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0