Hurrarop & tankar om livet

Middagen igår vart enormt lyckad, gästerna var nörda till 110 % av vad de fick :D så blev jätteglad igår och tror att det smittat av sig till idag för mina smilgropar rör sig upp mot öronen idag med. Var knappt trött när jag kom hem igår efter jobbet kl 23 utan var uppe och kollade på tv, vilket jag ångrade i morse då klockan ringde 05,30 och jag var tvungen att gå upp och servera frukost åt samma gäster.
   Men körde igenom dagen, lite halvsovande och gick hem 15,00 och tog en powernap. Väcktes av Börjel som sa att han snart var vid Ropsten och jag åkte ned å hämta honom o sen åkte vi mot The City - Surahammar... Måste säga att vår roadtrip hem var mkt underhållande,  bestod av både humelsta-godis, musik och en god väns sällskap.





Med Kockrocken på igår kväll.


Jag har funnit mitt Mekka nu,
 min heliga plats,
min tillflyktsvärld där jag känner mig fridfull och glad.
Ovanför min säng sitter jag i fönstret på förnsterbrädan,
med täcket tätt virat omkring mig och med hög musik strålandes från stereon,
när luften är i perfekt harmoni mellan kallt och varmt,
och när solen falnar i fjärran,
där och då är jag som lyckligast,
totalt ensam med mina egna tankar...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0