En underbar helg

Var nyss inne vid Willys, fick ett enormt sug på något att göra plus att jag inte druckit kaffe på hela helgen så jag var sjukt sugen på det. Så nu sitter jag vid min dator med en varm kopp kaffe i handen och det är underbart gott måste jag säga... Denna helg har förflutit jättesnabbt och jag är inte ett dugg sugen på jobb imorrn, men blir nog lugnt...
   När jag kom hem från jobbet i fredags åkte jag och Rikard och Viveka ut mot massa affärer som vi strosa genom, på kvällen sen kolla jag på tv med Rikard, och vi hann med nån öl med... I lördags sov jag länge och till kvällen åkte jag in i en härlig dimma av diskussioner, alkoholhaltiga drycker, musik och förstärkt känsla av en jävligt bra vänskap :D Vi hann nog diskutera genom både om vad man skulle göra om bara hade en timme kvar att leva och vilken kändis man skulle vilja träffa om man fick chansen...
  




En symfoni av oerhört välkomponerade toner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0