En gul dag

som beror både på solens helt underbara värmande sken och för att det faktiskt är påsk, helt underbart känns det. Alla är i köket och påtar med olika grejjer och jag får en känsla att vi är som en amerikan dream helylle familj, sådär som man nästan bara ser på tv då alla kommer överens och skrattar i kör tillsammans, vilket jag tkr är helt underbart :D:D:D
   Camilla baka en tårta, pappa Janssons frestelse och mamma gör en matjesillbakelse av något slag, och jag sitter vid datorn. Det är bara bror ola som inte är hemma :(

Sen imorrgon ska jag åka upp mot Dalarna och hjälpa till att laga mat till ett bröllop, Rikard som jag jobbade med förrut ska hjälpa sin flickväns syster med maten och jag fick en frågan om jag ville hjälpa till. Och självklart sa jag JA :D:D:D ska bli kul.

Och tack för igår alla pojkar och flickor, jag hade sjukt kul, :D till och med cykelfärden hem var ljuvlig, inte så där kallt och jävligt som man är van vid utan njutbart



http://www.youtube.com/watch?v=vNc5o9TU0t0&feature=PlayList&p=3A74F39532725304&playnext=1&playnext_from=PL&index=2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0