Bröllopet och läskiga bestar

Först så firade min familj pappa imorse som fyllde år, paket på sängen som vanligt. Sen frukost, direkt efter den så gjorde jag mig iordning och åkte iväg mot Hedemora där jag skulle möta upp Rikard så skulle vi sen äta på donken och sen ut mot bygdegården brudparet hade hyrt för festen... Proppmätta från burgare åkte vi ut och fixade iordning all mat... Jävligt svårt att jobba i ett kök som inte ens har ordentlig köksutrustning eller i en ugn som är halvtrasig, men alla 55 gäster var supernöjda som tur är...
   Och nu så kom jag nyss hem, vart erbjuden att stanna kvar o festa men var tvungen att åka hem nu på natten, mamma ska ha bilen imorrn bitti... Iaf på vägen hem kör jag på lite skogsvägar mellan Hedemora och Fagersta, när jag rundar en sväng hamnar helljuset från bilen på en fullvuxen älg som står 3 meter från vägen, jag blir så jävla rädd att jag nästan inte kan köra utan slänger telefonen som jag pratade i på bilgolvet, skriker ut i bilen och spenderar de nästa 30 minutrarna på skogsvägarna i 40 km/h istället för 70.... Där nådde jag maxpulsen iaf... Längesen jag vart så rädd. Att krocka med en sån best kan inte vara en fröjd inte...


Kommentarer
Postat av: marie

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLG!!!!!!!! =)

2009-04-19 @ 22:49:22
URL: http://maariiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0