The hunt for true beuty

long time no seen... sitter i Christchurch, Nya Zeeland nu. har varit har i 2 dagar nu. den forsta kvallen fick jag uppleva en kyla jag inte kannt pa ca 70 dagar... det var inte kallt men jag ar ganska van med Sydney elr Thailand varme da man kan ga runt i t-shirt dygnet runt. bor just nu med 2 st franska tjejer i ett hostel som ar mkt frasht o snyggt. ska hamta min hyrbil om ca 1 timme, tar det lugnt ikvall. imorrn bitti tar jag och beger mig ut pa frammande vagar och stigar... mitt mal ar att se en vy sa vacker sa att jaga aldrig vill atervanda... allt ar planerat, har kopt en skiva med Lynardskyrad (elr hur det stavas) bara for att fa laten Free Bird... den kmr ga pa repeat i bilen och det ar precis vad jag ar ute efter, det dar ruset dar jag kanner att jag ar fri som en fagel och gor precis vad jag vill... Jag aker tebax till Sydeny den sista november, jag var tvungen att boka en returbiljett for att fa aka in till NZ, efter det ar jag inte helt saker pa vad jag gor... time will tell...

Saknar min familj o vannerna hemma jattemkt... Nanting jag lart mig pa min resa att hur langt jag an aker sa har jag anda bara haft ett hem i mitt liv, med min familj i surahammar... Ni betyder allt for mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0