one night in Christchurch

Yoskus rytminska pling fran hans gitarr far loven att darra i var lilla tradgard pa hostelet, jag nynnar med nar han kommer in pa laten stand by me... Aiko kmr ut o ror hoffterna rytmiskt, jag bjuder upp henne till dans och bland bord, en luft fylld av rok och tonen av stand by me dansar vi vals for glatta livet... Manen skanker Alex o Jennie ljus medans de klappar takten mot borden... Tonerna fran gitarren skols bort av skratt inifran tv rummet, jag tackar Aiko for dansen o ror mig mot skratten, de sitter inne o kollar pa family guy... jag slar mig ned i en sackosack bredvid John och va bada tva prisar family guy till himlen som ett av de basta programmen som nagonsin gjorts.. nar family guy val ar slut sager jag god natt till alla o gar upp till mitt rum for att sova, jag somnar med ett leende pa lapparna, for kvallen har i Christchurch var valdigt trevlig med goda vanners sallskap...

imorgon ar der en ny dag, fast den kmr nog paminna mkt om den jag hade nyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0