Lord, Bring out the light and wrap it all around me

Nar en langtan efter nagot kanner sig pataglig brukar jag forsoka gora nagot, ga ut en svang eller lyssna pa musik... men ibland racker inte ens det, ibland kanner man att det nastan svider till i ogonen for att det vattnas i dem... det kanns som om man vill falla en tar men man vet inte riktigt varfor... bara fa ut allt inom sig. later mycket mysko jag vet... Men vi lever ju i ett enormt mysterium allihoppa menar jag...

Jenny jag behover dej nu faktiskt, skulle vara enormt skont att ga ute langts alla hagar pa lidingo och prata av sig om allt och ingenting...

Don't hang your head in sorrow
And please don't cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0