ett overraskande hej

vakna upp lite smatt bakfull i morse (mandag), vi hade suttit upp lange o spelat kort, pratat o druckit kvallen innan... riktigt nice,,, vaknar upp och kom pa att jag har tvatt att hamta, efter att ha hamtat tvatten hor jag nagon ropa, Segis:
   vander mig om och dar star Ohman, moritz och krille, helt chockad och totalt overraskad kramar vi om varandra och pratas vid om allt som hant... ratt sjukt att traffa pa dem pa en gata i Sydney, inte sa lite heller... de bor i hostelet i narheten av mig :D.... resten av dagen bestod av att jag och Wei-fu gick runt i city och forsokte hitta nagot bra share-house som vi kunde bo i... ar trott pa koket i vart hostel... pa 4 veckor har jag bara lagat mat 2 ggt pga att det ar sa javla vidrigt... men var sokan efter boende va misslyckad. wei-fu ska forsoka mer medans jag jobbar imorrn.. har for ovrigt oppnat ett aus bank konto.... annars inte mkt..

hoppas ni har det bra dar hemma alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0