Uppenbarerlsen

Då har man skaffat en blogg då, verkar vara nån trend av något slag så jag ska väl inte vara sämre...Främst skaffa jag en för att fördriva tiden med, kanske ett av de sämre sätten att döda tid på men vafan... ska även tacka Tuva för detta infall av skapande.. hon kom (eller så var det den sista promille-halten av alkohol) inatt när jag sov och sa åt mig att göra mig hörd... i en växande IT-värld som vi lever i är det lättaste sättet att göra sig hörd just genom internet...
   Just nu sitter min vän 2 meter ifrån mig och väntar på att min första blogg ska bli färdig, haha, så jag ska fatta mig relativt kort idag...  hon är så här off-the-record en av de sjukaste och mest speciella person jag någonsin träffat, men på ett härligt sätt... nämner inget korrekt namn så jag kallar henne danni... välkommen in till värmen danni, välkommen in...
   nu blire pizza så jag tar och som en nyvunnen vän till mig skulle säga "chillar vidare"
Just ia, kom på att jag ska skriva en lista med 103-saker att göra innan jag dör, så om ni har något vettigt förslag får ni gärna skriva...

"ta en sked oboy och bli ung på nytt"

dagens låt - guns n roses - so fine

there's a heaven above you Tuva


Kommentarer
Postat av: danni

fan vad bra! =))
Puss

2008-02-02 @ 17:05:25
Postat av: Rut

Lära dig plocka Elegi, så vi kan plocka låten tillsammans, efter att jag också har lärt mig den vill säga=)

2008-02-03 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0