snö och kalla hjärtan

Sitter i min säng med laptopen i knät och kollar ut över skogarna, en ganska gråmulen och intetsägande dag... en heltvanlig söndag...vi fick snö här igår också, usch va jobbigt... snö vill man ha på nyårsafton och julafton, sen vill ja ha barmark... haha låter som Grinchen ju...and please remember, that I never lied... 
   Var ut igår också med nåra vänner.. Grymt roligt, men det sjukaste är fan den där - alla som inte dansar är våldtäcksmän... alltså ska den vara bra eller, låten bidrar ju till lättare depressioner... åkte svarttaxi hem, trodde jag skulle bli rånad ett tag (haha)...if I stared to long, I problably brake down and cry..
   Sen så i morse ringde jag danni, hon var i stan så jag drog in å mötte henne och sen käka vi på donken, dagen efter så det är väl klart... efter att vi var där drog vi hem sen så hann tiden ikapp mig och nu sitter jag här...skulle klippa mig idag också men inget ställe som är öppet så vi skjuter upp det till morgondagen...resten av dagen ska väl gå åt att bara slöa och kolla på tv, skönt skönt...
   Tuva är borta nu också, det enda hon lämnade efter sig var snö och kalla hjärtan...

"Skölj ned kylan med en kaffe"

Dagens låt - Metallica - One

Look at the blood we're spilling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0