piller & omsorg

världen börjar få tillbaka sin form och solen sin glans nu... med andra ord, mitt förstånd och tillstånd är snart helt perfekt... har ju legat sjukskriven för att en virusinfektion angrep mig å skapade minnesluckor, feber å andra festliga symptom... så med en dos på typ 10 piller om dan så hittar jag tillbaka till mig själv sakta med säkert... piller å en himla massa vänner som ringt å hört hur det är med mig :)... det tackar jag hemskt mkt för, det har gjort det hela mycket mycket lättare....The fool who wastes his life, God rest his guts...
  
så vad har jag gjort när jag vart hemma å sjukskriven, hmmm ja inte mkt.... varit ute å gått lite varje dag (mamma tyckte jag skulle ha lite frisk luft), sen så har jag väl mest kollat på "one tree hill"... min syster låna hem 2 säsonger, jag kolla slut på de 2 på typ 3 dar.. så lite har jag haft att göra... hahaha...After a hard day of nothin' much at all
  
och ikväll sen så får vi främmande så ska göra en soppa tills dess också, skönt med tanke på att jag saknar matlagning lite nu... ska bli skönt på ett sätt att komma tilbaka till jobbet på måndag, träffa alla och sen laga mat... men mest kul att träffa alla :) saknat er....
   well well, nu är ni kanske en smula mer uppdaterade, gött va.... vi höres mer mina systrar & bröder

"natten kom och älvor for som dårar över stan"

dagens låt - the replacements - here comes a regular

och snön var bara ett minne blott

Kommentarer
Postat av: Marianne

va glad ja e för dig seger att allt börjar bli bättre nu! saknar dig! älskar dig!

2008-02-26 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0