efterlängtnadens suck

såå, äntligen... nu har jag körkort, fick det idag :) körde upp i köping, gick hur bra som helst verkligen... toppen... det blev till att dra efterlängtnadens suck på vägen... nu är det bara bil som fattas med det blir  till ett senare skede... tog ledigt från jobbt idag också för att bara fokusera på min uppkörning... rätt skönt med ett litet avbrott i jobbet också måste jag erkänna...
   imorrn blir jag 20 år.. sista dan som tonåring det här... ska man växa ur sina gamla kläder inat månntro?!?!
ladda ned albumet "and justice for all" i förra veckan, den skiva är bland det bästa som gjorts, jag skojjar inte.. orgasm för öronen!
   nu ska jag kolla på lite tv och ta det lugnt.... cya people

"natten bjuder upp på dans"

dagens låt - metallica - and justice for all

justice is right, justice is done

Kommentarer
Postat av: Camilla ( lil c)

Grattis bro :D nu kan du skjutsa mig vart jag vill ;) nej men skämt åsido, jätte glad för din skull :D Bra jobbat !

2008-02-05 @ 22:16:16
Postat av: Marie

Orgasm för öronen? ;) haha!
GRATTIS till körkortet (igen)
Vi måste ses snart!

Kraam

2008-02-07 @ 21:43:26
URL: http://maariiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0