there is a special light

Jag kopte min flygbiljett hem igar, det var ett stort steg for mig, en handling som visa mig att jag faktiskt ar fardig med mitt resande:

jag har vuxit exakt sa mkt som jag ville,
jag har sett de vackra bergen jag dromt om,

jag har smakat lappar som tillhorde en av de absolut vackraste tjejer jag sett,

jag har kant mig totalt vilsen och forlorad,

jag har kannt en frihetskansla jag bara kunde forestalla mig,
jag har upplevt vanskap som ar brinnande stark och vacker

jag har kannt en stickande kansla i hjartat av saknad av min familj och mina vanner

jag har gjort allt som jag nagonsin dromt om och mycket mer


Och till slut sa kom den ut, fast han ar totalt sonderknarkad och sjuk i huvudet,
trots att han tappat allt som ar normalt sa lyckades han till slut slappa sin troligtvis sista skiva
Chinese democracy

ska bli ett stort noje for mig att komma hem till mitt rum i swe och bara sitta i min sang och lyssna hela kvallarna.

den 11 dec satter jah fotterna utanfor arlanda och kommer antagligen slas av en kyla jag inte kannt pa vildigt, valdigt lange. det ska bli mig ett sant noje...

















Kommentarer
Postat av: Jocke

välkommen hem!

2008-12-03 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0