så här dagen före julafton...

har haft riktigt trevligt idag, boysen kom förbi en sväng, jag hade slängt iväg en inbjudan om kaffevaka idag... så efter kl 14.00 satt vi där samlade runt en kopp kaffe och en burk pepparkakor, emil, jocke, simon, kim, niklas o jag... vi hade riktigt trevligt o vi fick nog en lite julkänsla till slut, efter att julskivan gått runt 5 ggr...
   lagade också lite revbensspjäll till imorrn, med russin o torkade aprikoser. blev gott :D
och så verkar allt lite bättre till ny-års-afton med..t det kanske löser sig till en toppenkväll.

imorrn kmr farmor, faster, fasters man o lite andra släktingar för julmiddag och kalle-anka... kmr säkert hinna skriva lite snabbt imorrn, men om jag inte gör det så önskar jag er en alldeles underbarjul, så här dagen före julafton:D

GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0