in progress

min dygnsrytm börjar bli lite bättre nu, nu vaknar jag pigg kl 06.oo stället för 03.00... framgång, framgång, så vackert så.så gick upp imorse och lagade frukost till hla familjen (gott hjärta). o sen kolla lite på tv medans mamma å pappa gjorde sig iordning för att åka till stan. vi åkte in, jag träffa en kompis över en kopp kaffe och en tallrik kebab (och gud va gott det var, längesen jag käka kebab :P).. införskaffa lite julklappar plus gick runt o förbanna det kalla vädret, nån måste ju göra det också. sen hem o nu planerar jag på att göra rispudding, måste prova att göra det för jag tror jag ska laga det på NYE som dessert.

ciao världen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0