I would do anything for love, but i won't do that

Likt snön smälter bort försvinner också min jetlag ned bland jord och grässtrån. Nu befinner sig ett lugn i min kropp som jag välkomnar med öppna armar, allt känns så skönt att vara hemma... På dagarna åker jag antingen in till stan för att träffa kompisar över en kopp kaffe eller så går jag bort till Vickan för att vara där o prata, svära åt vädret över en låt på guitar hero eller/ochleker med hennes hund Freja :)
   Ikväll kom Simon förbi i sin bil och vi tog en tur och pratade, var längesen jag såg dig gamle filur, roligt att se dej igen :D
Snart är det jul har ni därute fått julkänslor än? Drömmer ni bort om kvällarna till istäckta sjöar och insnöade berg? För det gör inte jag... Ofta drömmer jag mig bort till min andra familj i Sydney, jag saknar er. Trodde aldrig det skulle vara så svårt att skiljas från er, jag har ju bara kännt er i 1½ månad... Men det var väl en tid av känslor som brann likt solen och sken lika speciellt som en regnbåge...
   Hoppas alla som upplevde jordbävningen i Skånes trakter har återhämtat sig och att ni mår bra (speciellt riktat till Marie, som är den enda person jag känner där)
   Var på mitt andra möte hos arbetsförmedlingen idag, gud va inkpetenta och tråkiga de är, men men... Sen lagade jag knäck som jag gav till Vickan (hon fyller år, GRATTIS GRATTIS GRATTIS).





I would do anything for love, but I won't do that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0