De sjunger om höstregn

Så till toner av en väldigt smärtsam och lidelsefull stämma (Axl Rose), bildas symfonier som denna gång handlar om att det är svårt att få kärlek bevarad i det oerhört kalla novemberregnet... Köpte en skiva med Guns N Roses för några veckor sedan med "unplugged" versioner av en massa låtar... Därav denna ballad... November Rain... Fruktansvärt bra låt, nu med "unplugged" version av den låter den nästan dubbelt så bra... Hallelujah!....
  
Idag har jag fört över musik från datorn till min mobil och till min Mp3 spelare, laddade in bra musik till resan, (som bara är om 9 Jävla dagar nu).. Det var väldigt roligt att plocka med musiken iaf :p
   Och nu så väntar jag på att min reskamrat och kompis ska komma hem till mig, vi ska skriva en packlista så att vi inte missar något sen när vi väl beger oss... Skulle ju vara förjävligt att behöva köpa en ny tröja i thailand för en sådär 10 kr (Not!)...
   Ikväll ska jag bege mig mot äventyr i västerås, en kompis har lägenheten för sig själv så vi ska vara ett gäng å umgås... Men kommer väl sluta med att man ligger i rännstenen och besvärar sig över att man ser dubbelt eller att himlen rör sig i konstiga formationer ovanför en... Men det ligger ju en tjusning i det med så Why Not...
   Aja nu ska jag brygga en kanna kaffe (Vuxenpoäng) och ta en bulle eller nå annat roligt...

Cheers people



And it's hard to hold the candle, in the cold November rain...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0