ren ondska och lekfullt sinne

först av allt vill jag säga grattis till allt folk som har sett filmen "shaun of the dead", ni har berikat erat liv med så mycket som annars bara skulle existera i ett tomrum... den filmen borde hyllas till, ja vafan vet jag, men kanske till gudarna (detta bildar frågor om jag är troende elr inte, men nej, jag skrev bara gudarna i brist på annat)... brilliant skådespelarinsats (mest från "shaun"), ohyggligt bra musik, och onödigt mkt blod :D
   efter att ha sett filmen fick jag onödigt jobbiga tankar som löd: tänk om vi människor någon gång kmr att förvandlas till zombies m.m... frågorna skapade en lavineffekt och alla frågor blev bara jobbigare och jobbigare ju längre natten fortskred... jag avslutade mina grubblerier genom att läsa klart en bok, funkade fucking perfekt...
   idag så var jag hemma hos en kompis som nyligen skaffat sig en hundvalp med namnet Freja, hur gullig som helst men verkar tro att jag typ är en trasdocka som blir lycklig av att bli biten, skulle jag säga att det faktiskt var så, skulle ni säkert kolla snett på mig så jag håller det för mig själv...oppps! efter ett par timmar guitar-hero begav jag mig mot hemmet med snygga avgjutningar av hundtänder i händera, Rock on. Hoppas Frejas hungriga aptit av nyfikenhet och hennes lekfulla sinne håller i sig!
   sen nu ikväll  kom min syster-yster hem med en ny mobil som hon köpt, jag tog tillfället i akt att djävlas med henne och sa att jag skulle provringa till henne hennes nalle från hemtelefonen.. sagt o gjort. jag låtsades slå hennes nr och tar luren till örat,,, camillas mobil ligger lika inaktiv som en död dammråtta kvar på bordet, hennes oro stiger då hon tror att hennes nya efterlängtade mobil inte funkar... jag säger att jag provar ringa en gång till men med samma utgång som förra gången, jag som är måttligt road kan knappt hålla masken men gör i ett tappert försök en till provringning och kollar så att camillas mobil inte står på ljudlös lr nå annat mysko (grymma skådespelarinsatser av mig med andra ord)..
    när 4 försök är gjorda säger jag till henne at jag bara skojjat och lägger i från mig telefonen, camilla ställer sig upp i stolen, hytter med näven och säger att jag är ren ondska samtidigt som hon mummlar en förbannelse över mig, alltid tyckt att hon är rolig att bråka med av någon anledning... 
   de sakerna har berikat mitt liv de senaste timmarna i alla fall...
     jag säger som en gammal man en gång sjöng  time to say godbye
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0