Människans förkolnade drivmedel

just nu är himlen så grå att det är svårt att ens urskilja en strimma blå himmel, därför hamnade jag framför datorn. just nu är jag inne i ett skede som är att rippa all musik jag har på skiva till min dator... ett smärre 3-timmars projekt, men det gör inte så mycket för det är ganska roligt att se igenom gamla skivor man har...
   Igår så var jag ute på grogen med ett gäng kompisar, Hur roligt som helst hade vi... först så gick vi till en restaurang som heter Tabazco, där käka vi lite tappas och drack öl/cider/grogg... min personliga favorit är Captain morgan med cola och lime, förödande god drink... När skymningen la sig över oss och är våra ben inte längre gjorde som vi ville begav vi oss mot en nattklubb som heter Konrad... det var inte så mycket folk där men det gjorde ingenting för vi hade hur kul som helst i alla fall... resten av kvällen/natten har smällt ihop till en oattraktiv dimma (jag skyller på trötthet)...
   Jag hoppas att många hjärtan stod i brand i går för det absolut vackraste som finns är ju trånande, hopplösa, villkorslösa, glödande hjärtan... (såna där rader får min syster att säger att jag är Fucking poet) :D... Men jag är ju faktiskt bara ärlig...
   Ikväll sen ska jag ta en promenad med en kompis (Frejas ägare), få lite luft + rensa hjärnan med lite meningslöst prat om att jorden håller på att gå under men att vi människan, universums i särklass smartaste, mest begåvade levande organism (tror vi) antagligen kommer komma på en lösning på dessa problem (haha skulle inte tro det)... Men om man skulle gå runt och tänka på att jorden är på väg mot sin undergång då skulle man ju nästan bli, hur säger man det på ett bra sätt nu, orolig... så det är nog bäst att bara leva i nuet...


Snälla säg att du skulle dö för mig, Jag skulle ju dö för Dig. det enda problemet är ju att jag inte hittat dig än...



 
Pour some sugar on me!





   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0