flytande kärlek och gränsen till skoskav

och som ett väldigt väldigt ont väsen återuppstod jag från de döda med ett behov av att skriva av mig igen...
å där kom bloggen in i livet igen, på gott o ont... hmmm ska jag försöka uppdatera er då, jag har slutat mitt kockjobb i sthlm för att jag ville tillbringa sommaren hemma med vänner å familj, sen så bokade jag å en kompis varsin flygbiljett till Phuket, Thailand... vi var sugna på att se oss omkring så våra planer är helt enkelt bara att ta det flyget ned å sen gör vi som vi vill.... vi kmr hem sen när vi tröttnat :D date off flight = 7 fucking september...  vi ska mellanlanda i münchen, mn nu när alla hitler-jügends å diktatur är ur världen överlever vi nog så vi hinner uppleva lite strand i Thailand...
   faan häll lite socker på mig... aja sommaren har varit helt underbar (med undantag) av vårat mest liknande polarklimat, inte mkt sol som hitta mig i sommar iaf... men så bor jag ju inte i världens mekka precis heller...tvi tvi, kanske en dag...
   just nu ser jag en mkt dålig film, nästan mer värt att typ gå in i dvala med fastnade ändå... fantastic 4... svårt att se vad som är fantastiskt med den dock... under tiden som jag nästan vill bli levande begravd (pga filmen) dricker jag lite baylis, det mina vänner är som taget från himlen ( de som säger att det är lite feminimt kan jag faktiskt hålla med om, men som det står i tidningar m.m ska man ju bejaka sina mindre manliga drag)... så skål på er! även köp nya skor, de har bildat som står däruppe gränsen till skoskav, men ska man leva på gränsen så ska man. moahahahaha.... aja nu ska jag lyssna på lite musik som skrevs av någon drogad rockstjärna som just skrev musik för att hans vita magiska pulver spelade honom spratt... kickstart my heart

adios världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0